Skip to Content

تولید برنامه های به روز برای حفظ مخاطب


معاون امور استان های سازمان صدا و سیما در در آئین اهدای جوایز بخش صداتولید برنامه های به روز برای حفظ مخاطب در جشنوره تولیدات استان ها گفت: باید برای مخاطبان جوان برنامه های جدید و به روز تولید کنیم تا جذب رادیو شوند.
علی دارابی گفت: نقش رادیو در بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله بسیار تعیین کننده است چرا که باید همیشه آماده باشیم.
وی افزود : باید امید بخشی و نشاط آفرینی را برای افزایش برنامه های طنز در دستور کار قرار دهیم.
معاون رسانه ملی گفت : برنامه های برند را در رادیو، حفظ، صیانت و تقویت کنیم.
دارابی با اشاره به لزوم تداوم آموزش برنامه سازان و حفظ برنامه های پر مخاطب در رادیو گفت : جریان سازی برنامه های رادیویی، هم افزایی در رادیو و تنظیم ساعت پخش برنامه ها متناسب با نیاز مخاطب، از مهم ترین ملزومات تولید و پخش برنامه های رادیویی است.
مدیرکل صدای استان ها نیز در این مراسم گفت: رعایت اصالت زبان و ادب فارسی از سیاست هایی است که در رادیو اجرایی می شود و امسال در ارزیابی ها به آن، جدی تر توجه خواهد شد.
وحید کمالی گفت: مجموعه جوایز این کمیسیون 51 جایزه در بخش اصلی، ویژه، رادیونما و رادیوهای شهری است و 22 جایزه در بخش جنبی در کمیسیون ها اهدا می شود.
بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار ؛رونق تولید، » تا یکشنبه 27 مرداد به مدت سه روز به میزبانی استان خراسان شمالی ادامه دارد