سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها | چهارشنبه، ۲ تیر ۱۴۰۰

صبحونه چی بخوریم؟؟ - نمایش محتوای تلویزیون

 

 

صبحونه چی بخوریم؟؟

دانلود

فواید خوردن هر روز تخم مرغ

*اسیدهای چرب امگا 3

تمام تخم مرغ ها به یک اندازه مواد غذایی ندارند. به خاطر ترکیب مواد مغذی متفاوت است به نوع غذایی که به مرغ ها داده می شود و چگونگی پرورش آن ها بستگی دارد. ویژگی دوکوساهگزائنوئیک اسید که در تخم مرغ وجود دارد به حفظ عملکرد مغز، بینایی و تری گلیسرید خون کمک می کند.
*بالا بردن کلسترول خوب

خوردن تخم مرغ می تواند به شما کمک کند تا لیپو پروتئین را افزایش دهید که به کلسترول خوب نیز مشهور است. یک تخم مرغ حاوی 212 میلی گرم که بیش از نیمی از مصرف روزانه توصیه شده که 300 میلی گرم است را تامین می کند.

سطوح بالاتر HDL خطر بیماری قلبی، سکته و دیگر مشکلات سلامتی را کاهش می دهد.
*بالا بودن میزان پروتئین

خوردن پروتئین به اندازه کافی برای داشتن بدن سالم بسیار مهم است. پروتئین ها مانع های سازنده بدن انسان هستند و همه نوع بافت را تنظیم می کند که به عنوان یک فرآیند ساختاری و عملکردی کار می کنند.
*مفید برای چشم ها

تخم مرغ حاوی دو آنتی اکسیدان قوی لئوتئین و زیازانتین است. این آنتی اکسیدان ها در شبکیه چشم جمع می شوند. خطر اختلالات مشترک چشم آب مروارید و انحطاط می تواند با مصرف مقادیر کافی از این مواد مغذی کاهش یابد.